Werving & Selectie

Een ICT vacature komt nooit uit de lucht vallen

De vraag naar vast-of flexibel ICT-personeel kan door meerdere omstandigheden fluctueren. Zo kunnen er nieuwe projecten starten, waar extra capaciteit voor nodig is. Ook kan het zijn, dat een organisatie er voor kiest vanuit strategische HRM-overwegingen een groter deel van het personeelsbestand uit freelancers te laten bestaan. Hoe vind ik de juiste nieuwe medewerker voor een vacature? En wat betekent dat voor mijn bedrijfsvoering of project?

Eureka Recruitment heeft een jarenlange ervaring en expertise opgebouwd op het terrein van het invullen van ICT vacatures. Wij brengen relevante informatie over uw organisatie en functies in kaart. Omdat een vacature nooit op zichzelf staat en nooit zomaar ontstaat, is het noodzakelijk om het perspectief te bepalen. Door deze aanpak, kunnen wij u helpen conform de verwachtingen die passen bij uw organisatie: een relatief snelle invulling van de vacature met de juiste ICT medewerker volgens een overzichtelijke en meer dan marktconforme kostenstructuur.

VOLLEDIGE FOCUS OP HET ICT DOMEIN

Door onze grote expertise in ICT kunnen wij u optimaal adviseren in het juiste strategie. Onze consultants hebben naast een gedegen ICT opleiding en ervaring in dit vakgebied ook ruime ervaring in ICT recruitment. Daarbij gaat het niet om het zo snel mogelijk een CV toesturen die lijkt te passen. Het gaat om gedegen werving en gesprekken met kandidaten zodat het profiel van de kandidaat 1-op-1 aansluit op het profiel van uw vacature.

Eureka Recruitment ambieert een betrouwbare samenwerkingspartner te zijn van haar opdrachtgevers. Wij realiseren ons dat uw doelstellingen alleen haalbaar zijn met de inzet van de meest competente mensen. Het is daarbij noodzakelijk dat deze mensen passen binnen het klimaat van uw organisatie of een rol kunnen spelen in de verandering die u met uw organisatie wilt doormaken. Dit belang vergt een professionele partner in werving en selectie van ICT’ers. 

Onze Arbeidsbemiddelingsactiviteiten

Het bemiddelingstraject dat wij voor u kunnen inzetten, op zoek naar de beste kandidaat, omvat in grote lijn de onderstaande activiteiten. Indien u dat wenst kunnen optioneel activiteiten worden toegevoegd.

  • Adviseren in arbeidsbemiddelingsvraagstukken
  • Adviseren in optimale werving- en selectieprocessen
  • Plannen van het gehele bemiddelingsproces
  • Begeleiden en opstellen van functieprofielen
  • Adverteren en inschakelen van diverse advertentiemedia
  • Raadplegen van diverse vacaturebanken
  • Inschakelen Social Media (LinkedIn, Facebook, Twitter etc.)
  • Zoeken van kandidaten binnen ons eigen netwerk
  • Interviewen van kandidaten op kantoor
  • Voorstellen van geschikte kandidaten
  • Rapporteren van bevindingen van geïnterviewde en voorgestelde kandidaten
  • Inplannen van uitgenodigde kandidaten
  • Coördineren communicatietraject tussen kandidaat en opdrachtgever
  • Natrekken van referenties
  • Afnemen van psychologische tests / assessments (optie)